Markabutikken.no

  • GRATIS FRAKT OVER KR. 1000,-
  • KJØP TRYGT MED KLARNA
  • Gunstige medlemspriser
  • Støtte til Skiforeningen

FAQ

ORDRE OG LEVERING

Hvordan vet jeg at min ordre er mottatt?

Du får en ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, og når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt

Når sender dere pakken min?

Normalt vil alle ordre som mottas før kl. 13:00 bli pakket og sendt samme dag fra vårt lager i Åndalsnes. I høysesong vil det kunne ta noe lengre tid. Leveringstiden vil vanligvis være 2-4 dager etter at pakken er levert til Postnord, avhengig av hvor i landet pakken skal sendes.

Hvilken transportør bruker dere?

Vi bruker Postnord Collect (henting i butikk) på alle pakker som sendes i Norge. Vi har for tiden kun avtale med Postnord.

Hvordan vet jeg at pakken er sendt?

Når vi har sendt pakken fra lageret vårt vil du få en leveringsbekreftelse fra oss. Denne sendes normalt sett kvelden pakken er forlatt lageret vårt og inneholder sporing av pakken.

Hvorfor er ikke pakken min sendt?

Har du valgt å kjøpe et produkt som skal spesialbehandles, som for eksempel gravering, vil dette ta lengre tid. Normalt vil en graveringsordre leveres mellom 4-8 virkedager etter at du har plassert ordren. En annen grunn til at pakken ikke er levert er at varen kan ha hatt feil lagerbeholdning og kanskje er blitt tom. Dette hender veldig sjeldent, og vi kontakter deg alltid dersom dette har hendt.

Jeg har bestilt feil og ønsker å kansellere ordren

Om du oppdager at du har bestilt feil, må du umiddelbart sende oss en mail (mailadressen finnes i bunn av siden). Vi kan ikke love at vi rekker å rette opp ordren, men vi prøver alltid om vi har mulighet.

RETUR

Jeg ønsker å returnere deler av ordren min

Du har 14 dagers angrerett etter du har mottatt pakken, men vi ønsker at du sender produktene du ikke ønsker tilbake så fort du har mulighet. Fyll inn returskjemaet som følger med pakken og send pakken tilbake til oss. Vi anbefaler sterkt å sende pakken med sporing slik at du kan dokumentere at den er kommet fram. Når vi har mottatt returen og kontrollert den, vil vi tilbakebetale summen for varene du har returnert.

Jeg ønsker kun å bytte størrelse eller farge på et produkt jeg har kjøpt

Vi bytter kun produktet dersom du kun skal bytte størrelse. Produktet du returnerer må ha samme pris som produktet du ønsker å bytte til. Fyll inn returskjemaet som normalt og fyll også inn hvilket produkt du ønsker å bytte til.

Må jeg betale for returfrakt?

Vi har ikke fri retur og du må betale for returfrakten dersom du ønsker å returnere varer. Dersom du returnerer hele ordren, krediterer vi eventuell frakt du har betalt for å frakte varen til deg.

BETALING

Jeg er trukket for penger, men varene er ikke sendt?

Betalingsleverandøren har ikke trukket penger, men reservert dem. Betalingsleverandøren vil aldri trekke pengene fra konto før varene er sendt og du har fått en leveringsbekreftelse.

SPØRSMÅL TIL OSS?

Hva er åpningstidene til kundeservice?

Kundeservice har åpent mandag til fredag fra 8-16. Du kan kontakte vårt kundesenter på mail, mailadressen finnes i bunn av siden.

Jeg har et teknisk spørsmål om et av produktene

Vår kundeserviceavdeling er svært godt kjent med våre varer, men dersom det skulle oppstå spørsmål som de ikke kan svare på, vil spørsmålet bli videreformidlet til kategoriansvarlig.

Har dere en fysisk butikk jeg kan besøke?

Vi har dessverre ingen fysisk butikk for øyeblikket, men vi ser alltid på muligheter for at du kan ta enda bedre beslutninger når det kommer til valg av produkt. Ikke nøl med å ta kontakt med oss på mailadressen i bunn av siden.

Powered by Jetshop

Hei, vi anvender cookies slik at denne nettsiden skal fungere bedre for deg.

Les mer